Informatii livrare si retur

Informatii livrare si retur

Programul de recepționare a comenzilor de către operatorii noștri de site este 9:00- 17:00, de luni până vineri. Aveți posibilitatea de a selecta produse și de a efectua comenzi indiferent de oră, însă în afara intervalului orar, termenul de livrare va fi considerat din următoarea zi lucrătoare.

Livrarea produselor se va face oriunde în țară. Ely Art Bijoux  își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresă menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce reușește să ia contact cu acesta, după care comandă va fi anulată și produsul returnat la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare se calculează din momentul plasării comenzii (pentru modalitatea de plată Ramburs), respectiv a confirmării plății (pentru OP și plata cu cardul)

În contextul actual, vrem să vă asigurăm că în toate locațiile noastre am luat întregul set de măsuri preventive necesare pentru asigurarea igienizării magazinului și evitarea riscurilor de îmbolnăvire cu coronavirus în rândul clienților cât și a angajaților și asigurăm consumabile specifice pentru dezinfecția personală a clienților.
Pentru livrările comenzilor primite online am implementat cu responsbilitate un protocol riguros de curățenie și igienizare a produselor.


Politica de Retur

Daca hotarasti sa trimiti produsele retur, atunci trebuie urmati pasii :


a. Anuntarea echipei www.elyart.ro telefonic sau prin e-mail (comenzi@elyart.ro) legat de motivul pentru care doresti returnarea.

b. Completarea si trimiterea formularului disponibil, pentru a putea trimite curierii sa recupereze produsul/produsele comandate de catre dumneavoastra.

c. In urma primirii coletului urmeaza sa verificam starea produselor, ulterior contactandu-va pentru a finaliza procesul de retur.

d. In cazul in care produsele se afla in aceeasi stare in care au fost trimise* viramentul banilor in contul mentionat de dumneavoastra in formular se va face in cel mai scurt timp.


În funcție de metoda de plată aleasă banii vor fi returnați prin același canal. Dacă comanda a fost platită ramburs sau prin transfer bancar, returul banilor se va efectua în contul bancar menționat de către dumneavoastră pe Formularul de Returnare. Pentru comenzile achitate cu cardul electronic, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata. Rambursarea se va face in acelasi cont/card cu care s-a achitat initial

 

In cazul in care se doreste un schimb al comenzii cu o alta, procedura de retur va fi urmata conform pasilor de mai sus (a-c), pasul d) constand in a va trimite produsele dorite la schimb, dumneavoastra urmand a achita ramburs la primirea noului colet doar diferenta valorica dintre prima si a doua comanda. Toate aceste informatii va vor fi reiterate fie telefonic, fie prin comunicare in scrisa, via e-mail.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

 

*Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea returului in cazul unor abuzuri (schimburi repetate, returnari repetate, comenzi nepreluate anterior-repetitiv, refuzarea primirii coletelor, istoric negativ al clientului in baza de date www.elyart.ro). Ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul in cazul comenzilor persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator).